Ártalmas Körömlakk?


A Te körömlakkod kegyetlenségmentes? Volt idő, mikor az volt a célom, hogy "csak" állatkísérlet-mentessé varázsoljam a neszesszerem minden darabját. Aztán rájöttem, hogy nem lehet valami cruelty free, ha abba érző lények egyes testrészeit használják összetevőként. Számomra egy körömlakk akkor nem ártalmas, ha vegán, hisz így valóban nem ártok vele senkinek. <3

Mi lehet állati eredetű egy körömlakkban?

- az olajsav, amit gyakran állati zsírból nyernek ki.
- a gyöngyházfényt biztosító halpikkely
- a piros körömlakkok némelyikében megtalálható kármin (bíbortetű) nevű állatka testéből nyert vörös festéket tartalmaz, amit egyébként engedélyezett élelmiszerfestékként is használnak

Drogériás Vegán Körömlakkok

A drogériában beszerezhető lakkok között, szerencsére szép számmal találunk állati összetevő menteset. Az Essence, a Catrice vagy az Orly lakkok vegánok. 

Nagyon szeretem a Catrice gél lakkjait.
Kézműves Vegán Lakkok

Beszerezhetünk, kézzel készített lakkokat is, például az Etsy-n vagy akár magunknak is kikeverhetjük, ha beszerezzük a megfelelő átlátszó alapot és pigmenteket/csillámokat. 


Állatkísérletes cégek Lakkjai

Állati összetevő mentes körömlakk a NYX (L'Oreal tulajdon), az OPI, az Astor, a Manhattan, a NYC, a Miss Sporty és a Rimmel (Coty termékek) is, csak ezek állatkísérletező nagyhatalom tulajdonában vannak, így mehetnek is a fekete listára. Megjegyzés: csak a körömlakkjaik állati összetevő mentesek a többi termékükre ez nem vonatkozik!


Must-Have Darab

A kívánság listára persze ma is valami különlegeset hoztam. Egy kifejezett vegán körömlakkot, ami ráadásul káros összetevő mentes is. Nem vagyok "mani mániás", aki 5 színű, háromféle díszítéssel ellátott, hegyes műkörmöket hord, de szerintem nagyon igényes, ápolt külsőt kölcsönöz egy szép körömlakk. Éppen ezért általában egy kedvencem van, amit megbecsülök és hordok egy ideig, többnyire a rózsaszín valamelyik árnyalatában. Ennek a vegán lakknak engem már a neve meggyőzött, olyan szép. A kívánság listámra ma a Sparitual Hope&Inspiration lakkja kerül fel>>> 


Ismeritek a vegán Sparitual márkát? Én most fedeztem fel milyen sokféle termékük van.Ti próbáltatok már tőlük valamit? :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések