Online Outfit

Mindig úgy voltam vele, hogy pont a vásárlás öröme veszik el, meg én különben is látni akarom mit veszek. Mondanom sem kell, most úgy vártam a postást, mint jó kislány a karácsonyt, mert hiába, ez bizony olyan mintha ajándékot kapnék, még ha tudom is mi van benne. :D Az online vásárlás apró örömei.
Ha a postás csenget Gyémánt az első, aki az ajtóban terem és amint kibontok egy csomagot, ő azonnal álomra szenderül az újonnan szerzett csomagolóanyagon. <3
A héten kétségtelenül kitavaszodott és én alig vártam, hogy megmutathassam Nektek a pasztell színekben pompázó saját tervezésű pólóm és a hozzá passzoló, cukorka színű Rossetti Bizsuim. Ehhez pedig kellett ez a csodás idő és hangulat, hogy előrámolja a vidám, színes ruhadarabjaim a szekrény aljából és megnézzünk pár összeállítást.


Szerintem minden vegánnak kell egy vegán feliratos póló. Nekem legalábbis biztosan, mert ez olyan címke, amit szívesen hordok magamon. Ez a gondolatom hívta elő a blog első outfit bejegyzését. Nagy divat tippekre azért ne számítsatok, ez itt a tudatos lányok blogja, de szerintem megérdemel ez a felső pár kattintást. <3


Egyedi pólót honnan?

Ezt a felsőt a Kreativátor oldalon terveztem, együttműködés keretében, gyorsan mondom is a tapasztalataim.
Kreativator - Tervezz egyedi pólót online>
1. Én egy Triumph Adler ujjatlan pólót választottam S méretben

- jó minőségű, vastag, rugalmas, kényelmes anyag
- fehéret választottam, de nekem nem elég fehér az anyag színe (fehérítőzni a nyomtatás miatt egyébként nem lehet a pólókat)

A nyomat organikus festék és nem tartalmaz allergén anyagot.
- számomra furcsa volt, hogy a mérettáblázatban nem körméretet adtak meg, így legegyszerűbben akkor tudtok dönteni, ha leméritek az egyik trikótokat a padlóra terítve



2. Kattints a "Saját Képek" gombra
- az oldalon vannak fent alap motívumok is, de szerintem, ha már egyedi pólót tervezhetünk, ne maradjunk a sablonnál

- az én kis laptopomról csak akkor működött a tervező felület, ha kicsit lekicsinyítettem, ha nektek sem jelenik meg húzzátok össze a képet


- a Google képkeresőjét állítsátok át; a méret legyen 2 vagy 4 megapixel (a tervező felület egyébként csillagokkal jelzi, hogy elég jó minőségű e a kép)
Jó minőséghez szép grafika kell. A brokkolis párnák Ikeásak, de Krativátoron akár párnára is nyomtathattok. 
A képet oda helyezitek, ahova szeretnétek, végül beírjátok a szállítási adatokat és kész. Nekem szupergyorsan, 1 nap alatt megérkezett és minden kérdésemre készségesen válaszolt és segített tervezés közben is a Kreativátor csapata emailben. Le a kalappal, ügyfélközpontúságból jeles.


Ami még szuper, hogy ez nem az a vasalós minta, amit régen a lánybúcsús pólókon lehetett látni. Ha meghúzom a rugalmas anyagot, nem reped, nem keményedett be a nyomtatásnál, egyszerűen beszínezték a szálakat, nincs mi leperegjen vagy lekopjon.

Nagyon megszerettem ezt a mintát már tervezés közben, szívesen látnám a díszpárnáimon, vagy a bevásárlószatyromon is, az oldalon egyébként azt is találtok (ugye ti is hordotok magatoknál vászontáskát, nejlon helyett?). Elégedett vagyok a végeredménnyel, biztosan az egyik kedvenc pólóm lesz idén. <3


A póló tervet a Rossetti Bizsu inspirálta

Lehet elsőre furcsán hangzik a  kiegészítőhöz venni a ruhát, de ez nálam nem meglepő. :D Mániákusan gyűjtöm a bizsukat; rengeteg van, mégsem bírok ellenállni és mind hordom. 


A RB oldalán több stílusban válogattam össze ékszereket, ami nem volt nehéz, mert minden kategóriákba van rendezve. Az egyik összeállításból pedig meglepet a csapat, és azt kell mondjam mind imádom. <3


Engem bizsuval nem nehéz lenyűgözni, de sosem rendeltem online, mert rengeteg "gagyit" lehet kifogni, főleg ha olcsó. Itt biztos nagyon megválogatják a lányok a kínálatot, mert mind szuper minőségű, amit eddig láttam és nincsenek elszállva az árakkal, érdemes körülnézni>


A nyaklánc a kedvencem, több színben is elfogadnám, imádom. Nem túl vékony a lánca, így nem szakítom el, ha belegabalyodna a hajamba. A felső kis kő hajlamos befele fordulni, de bizsu mániás lévén van ékszerfogóm, majd lehet megfordítom (de lehet attól is függ épp hogy sikerül bekapcsolnom). A hippy karkötő első látásra szerelem. Pehely könnyű ami plusz pont, mert nem szeretem ha kispórolják az anyagot, viszont a karkötő zavar a mozgásban ha nehéz, vagy merev. 


Az álomfogós fülbevalóval megint csak elfogult vagyok, mert meseszép, imádom ezt a mutívumot, de szinte csak tollasat találni belőle. Szőrt, bőrt, csontot, meg tollat hordani pedig nem vegán és fogalmam nincs, miért ékeskednek annyian, állati maradványokkal.


Mikor kibontottam a borítékot egyből mosolyt csalt az arcomra a sok vidám szín, pedig akkor épp elég borongós idő volt még. A lakást is kedvem támad kidekorálni ilyenkor; láthatjátok, bizsuval engem mindig fel lehet dobni.


Nagyon tetszik ez a vidám szett és tudom, hogy többségünk alapból nem hord valódi szőrmét, selymet vagy bőrt, ezt nem nehéz megtenni; mégis fontosnak tartom elmondani, ha már megszületett ez a poszt egy vegán blogon, hogy a probléma attól még a fejekben van.


Amíg menőnek tartjuk és státusszimbólumként kezeljük a valódi bőr táskát, szőrme mellényt stb., addig éltetünk ezzel egy olyan kultúrát, ami élő, érző állatokat képes megnyúzni és fogva tartani. Amíg degradáló megjegyzést teszünk egy használati tárgyra, ékszerre, ruhára... "mert kici kínai elbacta", addig éltetünk és fenntartunk egy olyan rendszert, ami megnyomorít és kizsákmányol. Nagyon kevesen tudják teljesen kiiktatni az igazságtalan rendszerből származó használati cikkeket (kb. csak az nem vásárol Kínából aki semmit nem vesz), de attól még megteheted, hogy nem helyesled, sőt elítéled az ilyen megjegyzéseket.

Gyertek Facebookra> Go vegan> 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések