Vegán Valentin nap

Az a helyzet, hogy közeleg a Valentin nap, ami indokot ad, indokolatlanul cuki dolgok posztolására, amennyiben az nem fáj senkinek. CF, vegán cukiságok következnek.


Még ha nem is ülök Bálint napot, az unikornis láz tagadhatatlanul tombol kis hazánkban is.... és meghalok, olyan cuki! :) Menthetetlenül szappan párti vagyok, így személyes tapasztalattal nem szolgálhatok egyik termékről sem.

A Balea tusfürdője, dm saját márkás termék, így állatkísérletmentes, mivel elég szintetikus, így állati eredetű összetevő mentes is, tehát vegán (ezért lecsekkoltam Nektek persze)

A Lush, Unicorn Horn szilárd habfürdője szintén tele van habzóanyaggal, de mindenképp a javára írható a "pucérsága", mivel ez egy csomagolásmentes termék, ami mindenképp környezetkímélőbb megoldás és vegán is. Lush Hungary​

Cuki és nem fáj senkinek. <3 Ti próbáltátok már valamelyiket?

Ajándék Tippek

Ez valószínűleg már az utolsó vegán Valentin nap poszt lesz idén. :) Annyi klassz dolgot láttam mostanában, hogy nem akartam kihagyni az idei ajándéktippes ajánlót annak ellenére, hogy még sosem tartottam Bálint napot. <3

Előre elnézést kérek mindenkitől, aki sikítófrászt kap, ha olajat kell kenni a bőrére, mert elég sikamlósra sikeredett az összeállítás. :D Magyar termékek közül válogattam, nem csak azért mert azok biztosan állatkísérlet-mentesek, hanem mert különlegesebbet akartam ajánlani, az átlag drogériás cuccoknál. Én olyasmit szeretek ajándékozni, amiről tudom, hogy a másik talán nem venné meg magának, de örülne neki. Éppen ezért én sem próbáltam még minden terméket innen, de tudjátok, vegán cuccokat jó szívvel mutogatok mindig.

Barilent masszázsgyertya​, ez elég romantikusan hangzik szerintem. Minden termékük vegán, a gyertyák szójaviaszból vannak, így hamar megolvadnak, de nem égetnek meg. Romantikus, különleges, natúr, mit kívánhatnék még Valentin napra?

Coconutoil Cosmetics​ intim síkosító és masszázs olaj, ráadásul most 50% kedvezmény van rá Valentin nap alkalmából. Vegán logós termék, az alapja bio, folyékony kókuszolaj, mandarin és édesnarancs illata van, szerintem elég jól hangzik.

FRISS kozmetikumok​ Téli álom testápoló olaj, vanília illatú, csinos, praktikus pumpás üvegbe zárt, kókusz és makadámi olaj keverék, szerintem szuper ajándék lehet. (!Ezek nem vegán logós termékek, ha az oldalon válogattok mindig nézzétek meg az összetevőket, mert sokszor méhviaszt vagy tejport használnak. Attól, hogy valami natúr, még tartalmazhat állati eredetű összetevőt sajnos!)

Perla Skincare​ organikus sminklemosó olaj. Arcápoláshoz is tökéletes és olyan elegáns és gyönyörű a csomagolása, hogy ajándékba is tökéletes szerintem. Egy igazi kis spa csomag és vegán logós termék.

Pom-Pom​ Érzéki szenvedély testolaj, wow de jól hangzik. Aztán megláttam a Virágvizes arczseléket és tudtam, hogy meg kell mutatnom, hogy ne csak olajos cuccok legyenek.

Egyébként növényi olajon kívül csak virágvizet fújok a bőrömre, ezért is keltette fel az érdeklődésem ez a termék mikor megláttam, hogy hála égnek növényi zselésítő anyag került bele. Ki ne örülne uncsi krém helyett egy ilyen ajándéknak? (!Ezek nem vegán logós termékek, ha az oldalon válogattok mindig nézzétek meg az összetevőket, mert sokszor méhviaszt vagy tejport használnak. Attól, hogy valami natúr, még tartalmazhat állati eredetű összetevőt sajnos!)
Manu Szappan​ tudom-tudom, menthetetlen szappanimádó vagyok. De annyira szépek ezek a pálmazsírmentes szappanok, hogy itt a helyük. Egyébként, ha jól emlékszem kint lesznek a következő Vegan Sunday Marketen - február 19.​-én, ahol élőben is megcsodálhatjuk majd őket. (!Ezek nem vegán logós termékek, ha az oldalon válogattok mindig nézzétek meg az összetevőket, mert sokszor méhviaszt vagy tejport használnak. Attól, hogy valami natúr, még tartalmazhat állati eredetű összetevőt sajnos!)

Remélem tetszett ez a kis összeállítás, esetleg megismertetek pár új vegán terméket és szerelmesek napja ide, vagy oda, a kegyetlenség-mentes kozmetikumok a menők.

Próbáltátok már valamelyiket? Jöhetnek kommentben a tapasztalatok!

Étterem Ajánló

A Napfényes Étterem​ben voltunk, ami egy vegán étterem, a Ferenciek terén és láttam, hogy 14.-re élő zenével és külön menüvel készülnek. Ha ünneplitek a Bálint napot akkor ez szuper program lehet. Aranygaluska lesz a desszert annyit megjegyeztem, úgyhogy már azért is érdemes lehet elmenni.

Nagyon kitettek magukért, az egész étterem Valentin dekorban úszott. <3 Szívecske girlandok, szível kirakott lépcsőfeljáró, asztaldíszek, rózsaszín szívecske alakú islerek...

Hogy a fotón látható finomságokról is beszéljek. Az én abszolút kedvenc kajám a Napfényesben a kijevi szejtán, ami egy vegán sajttal töltött, panírozott búzahús, veganézes öntettel, párolt brokkolival és hasábburgonyával (bár eredetileg rizzsel kínálják azt mindig lecseréltetem)




A tegnapi, napi menü egy újdonság volt, így azt is megkóstoltuk, mert egy régi  klasszikus páros veganizált változatáról van szó. Rántott szójasajt áfonyamártással, ami szerintem nagyon jól sikerült. Sajt helyett egy lágy fajta, füstölt tofut használtak, amivel engem meg lehet venni, mert mindig inkább a tofut választom a zsírosabb vegán sajt helyett.



Amit szintén régóta meg akartam kóstolni náluk az a vegán bolognai, de már nem fért belém, úgyhogy hazahoztam és hidegen nekem még jobban ízlett. :) Tudom fura vagyok, de nem szoktam újramelegíteni a kajákat és imádtam. :D Ez egy gabonakolbászos, szejtános, répás változat volt és szerintem jól eltalálták. :)

PLUSZ hír: Egy nappal megint lecsúsztam a hamburger menüről, pedig abszolút hamburger imádó vagyok, mégsem sikerült még elcsípnem soha. :/ Jó hír viszont, hogy elvileg jövő hónaptól az állandó étlapra költözik a napfénye hambi. <3

Süti: A vegán krémes épp elfogyott, de ha olyan édesszájúak és karamell imádók vagytok, mint én, akkor meg kell kóstolnotok ezt a  csokító tortát, mert brutál finom. Persze nem ez az egyetlen csodás tejtermék és tojásmentes süti náluk, amit érdemes megkóstolni.

Süti kóstolást is tartottunk, csupa önzetlenségből persze, hogy elmondhassam Nektek, melyikek a legjobb Napfényes sütik. Ugye-ugye, mindig van ok sütizabálásra. Minden a Ferenciek terén lévő Napfényes Cukrászat​ból van.

Amint látjátok, azonnal körém szerveződött egy egész kóstoló bizottság is. És lássátok jó szándékom, mivel ez már éjjel történt, vártam reggelig a poszttal, hátha valakit érzékenyen érint a késői sütizabálás ténye.

Van jó és rossz hír is. A rossz, hogy hiába a próbálkozás, semmi nem taszította le szívem trónjáról a vegán krémest, úgyhogy a kedvenc továbbra is az maradt. Ezentúl azért néha biztosan a sós-mogyorós szelet mellett döntök, ha valami masszívabbra vágyok, mert azt is imádtam. Az oroszkrém torta, nekem talán kicsit túl citromos volt, de szó se róla, azért bármikor megenném. :D Szót érdemel még a bal oldali gyümölcsös kocka, bár én habosabbra szeretném a tetejét, de végül is nem lehet minden franciakrémes ízű a kedvemért.

Bár most nem szerepelnek itt, de a Móczárt szelet és az Andi torta, ami nem mellesleg a franciakrémest hozza csak tortaszelet formában, szintén dobogósok nálam, csak most igyekeztem új vizekre evezni.
Nektek van kedvenc sütitek a Napfényes Étterem​ből? Írjátok meg kommentben!



Remélem nem bánjátok, hogy most így egybegyűjtöttem a Facebook posztokat egy bejegyzésben, hátha van még, aki blogot jobban szeret olvasni. Egyébként még mindig gazdit keresek Cakinak, 8 hónapos szerelem bomba, kis macsónak, akit a belvárosi utcáról mentettünk, úgyhogy mindenképp gyertek Facebookra és segítsetek neki gazdit találni. <3


Keresés ebben a blogban

További bejegyzések