Állatkísérlet mentes neszesszer tippek, ajándékba az 50 ezerért

Ma elérte a blog az 50.000 oldalmegjelenítést, ezt nagyon szeretném megköszönni Nektek. Külön köszönöm a rendszeres olvasóimnak, és a hozzászólóknak, mert minden visszajelzésnek nagyon örülök.

Elérkezettnek látom az időt, hogy ennek örömére, megkapjátok végre a beígért összefoglalót, a teljes neszesszeremről, az állatkísérlet mentes fajtából! Mert bizony, én mindent lecseréltem, és teljes stoppot rendeltem el az állatkísérletes termékekre. Nem számít mi volt a kedvencem, mi vált be, minek jó az ár-érték aránya a beváltak közül, nálam ez többé nem fér bele.

Már csak azon gondolkozok, hogy a bejegyzés a mit-mire cseréltem elven haladjon, vagy csak a mit használok mostra korlátozódjon? Érdekel titeket, hogy mit használtam régebben, és mondjuk, ahhoz képest mennyibe kerül a mostani termék, amit használok? Annyit elöljáróba elárulok, hogy az állatkísérlet mentességgel, elindultam egy natúr irányba, ami végül nem hogy drágább, de egy olcsóbb neszesszert eredményezett összességében. 

                                                   

Remélem örülni fogtok ennek az összefoglalónak, amiben lesz bőrápolás, tisztálkodás és smink is. Sokan kérdezitek, hogy én mit használok, és szerintem ti is jóval gazdaságosabbnak látjátok majd a termékeket, hisz így egybe kiderül majd mennyire sokrétű egy-egy termék.

Na de térjünk vissza arra, hogy nagyon örülök ennek a kerek 50.000-es mérföldkőnek. A gratuláció Titeket illet, kedves Tudatos Metropoliták.

Holnap pedig feltöltöm a neszesszer összefoglalót! Kíváncsiak vagytok rá?
Az állatkísérletes múltam, de mutatom a jövőt.

Ha szeretnétek iratkozzatok fel egy kattintással, így biztosan nem maradtok le a következő bejegyzésről.

A teljes állatkísérlet mentes neszesszer cikket itt olvashatjátok el >>>

2 megjegyzés:

  1. Hm, hát talán a konkrét márkákra nem lesz szükség, amit lecseréltél, szerintem lényegtelen. Inkább csak, hogy egy típusú terméket mivel lehet kiváltani. Egyébként is érdekelne, miket ötöltél ki, mivel én tavasz óta szintén váltottam, és már nagyon büszke vagyok rá, hogy 90%-ban minden natúr, vagy saját kotyvasztás :) Ebben te is nagyon sokat segítettél! Szóval köszi, és izgatottan várom az új posztokat :)
    (Amúgy az a durva, hogy nekem valóban klasszisokkal szebb lett az arcbőröm, mióta nem nyúzom mindenféle méreggel. Pedig régen nagyon ragyás volt mindig :P )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Panni!

      Nagyon örülök a sikerednek. és hogy váltottál. Ez fantasztikus eredmény. :)

      A cikk már kész, így nem tudok változtatni rajta, de örülök, hogy végül lefotóztam a leváltott termékeket is, mert legtöbben még közel sem tartanak ott, ahol Te. Így sokan akár itt szembesülnek vele először, mennyi állatkísérletes kozmetikumot használnak. Ha Te ezeket már tudod egyszerűen átugorhatod, mert külön választottam minden témánál a régi és a mostani, kísérlet mentes alternatívákat.

      Nagyon jó hír, hogy szebb lett a bőröd. Sokaknak már attól sokkal szebb lesz, ha felhagynak a kencékkel, mert túl durva tenzidek vannak bennük. :)

      Remélem tetszeni fog az új cikk, a kísérletmentes neszesszeremről, és találsz benne pár hasznos tippet magadnak: http://tudatosmetropolita.blogspot.hu/2014/10/allatkiserlet-mentes-neszeszer.html

      Törlés

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések