Szívecskementes Valentin

Ma olyan ötleteket hoztam Nektek, amiknek bárki örülne Valentin napra; még én is, pedig nem népesítem a valentinozók táborát, de azért ünneprontó sem vagyok. Egyszerűen csak nem várom el, hogy valaki asztalfoglalást szerezzen egy olyan napon, amikor úgyis mindenki szeretne a már zsúfolásig telt étteremben vacsorázni; sőt egy újabb piros szívecskés párnára, vagy azt tartó plüssre sincs szükségem. A meglepetést persze mindenki szereti, Bálint nap ide vagy oda; egy barátnőmet, a páromat vagy épp magamat is meglephetem, jöjjenek hát az ajándéktippek. 

Pamutgömb Füzér

Mi lehetne romantikusabb, mint a hangulatvilágítás? Nem ismerek senkit, aki ne ürülne egy ilyen gyönyörű, világító gömbfüzérnek. Nagyon kreatív ajándék, hiszen darabjaiban érkezik és te rakhatod össze, annak akit szeretsz vagy épp ő alkothatja meg magának a színsort. Személyre szabható, mert bármilyen színkombinációban megrendelheted így bármilyen szobát hangulatossá varázsolhattok vele.

Fotón> Dekorlampion Gömblampion terméke
Fotón> Cotton Ball Light Hungary fényfüzérei
Tudatos Döntés


Már megszokhattátok, hogy mindig keresem a tudatos megoldásokat, így találtam rá ezekre a kézzel készült gömböcskékre, amik egy magyar designer keze munkáját dicsérik.

Fotó> pam DSGN terméke
Bizsu Szerelem

Nem tagadom, imádom a bizsukat és biztos vagyok benne, hogy minden lány odáig lesz értük, feltéve, ha nem épp egy jegygyűrűre számít. A szívecskés páros láncok ideje lejárt, hódítanak a satement ékszerek. 2 szuper oldalról válogattam gyönyörű kincseket. Nem volt nehéz, nálam nincs outfit bizsuk nélkül, gondolom ezt már észrevettétek.


Az enyémek most többnyire a Bijou Brigitte-ből vannak, oda is érdemes benézni.



Illatgyertya varázslatos üvegcsékben

Nem, ez nem elcsépelt és mindig, mindenki örül neki. Főleg ha különlegesebb üvegekben, porcelánokban illatozik. Egy ilyenekkel telepakolt szoba vagy fürdő, akkor is imádni való ha magadnak készíted, hát még ha más lep meg vele. Én most az Ikea polcairól válogattam őket össze.


Lush Meglepetés

Nincs lány a földön, aki ne örülne egy Lush ajándékcsomagnak. Ezzel nem lehet mellényúlni! Illatos fürdőbombák, színes csillámos habfürdő tömbök, testápoló fürdőpralinék, masszázstömbök. Én természetesen a vegán kínálatból válogattam Nektek.

Ki tud ellenállni egy ilyen csillámos unikornis szarvnak? Sok imádni való cucc van náluk. <3

Remélem tetszett ez a kis összeállítás és ha nem is ünnepeltek, legalább eszünkbe juttatja, hogy ajándékozni jó dolog; akár másnak, akár magunknak. Ha pedig szeretnétek vegán, LUSH kozmetikumokat nyerni, akkor gyertek Facebookra, mert 14.-én én is szeretnélek meglepni Benneteket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések