Tejmentes Bociszelet


Egy bocimentes, vegán bociszelet hoztam nektek mára. 💚🐄💚
Tudom, hogy ez egy csokis-túros süti hagyományosan, de én most egyszerűen
 vaníliapudinggal készítettem, de a belekanalazós technika miatt maradjunk a bociszelet megnevezésnél. Nem mellesleg csoda finom, imádni fogjátok ha elkészítitek. :) Videót is tettem fel az elkészítésről, hogy biztosan mindenkinek sikerüljön megsütni. 😘


Vegán piskóta:

20 dkg liszt
8 dkg cukor
1 csomag sütőpor
1 ek holland kakaópor
1 kávéskanál szódabikarbóna
1 citrom leve
1,5 dl napraforgó olaj
2 dl szobahőmérsékletű növényi tej (pl: szójatej)



Kézi robotgép habverőjével csomómentesre keverem a tésztát. (fontos, hogy minden alapanyag langyos, szobahőmérsékletű legyen, különben szalonnás lehet a piskóta)

Mehet is a sütőpapíros tepsibe.(20X30cm)



Tetején a pudingos krém: 

4dl szójatejben főzött vanília puding (1-2 evőkanál tejmentes margarinnal krémesítve) van bele kanalazva sütés előtt és sütés után is tettünk a krémből tetejére. 🙂 


+Tipp:
Ha nagyon ragaszkodtok a hagyományos túrós változathoz, akkor morzsolt natúr tofut keverjetek össze olvasztott margarinnal és búzadarával, de ezt a változatot még nem próbáltam, csak tippként hozom, ha nagyon nem akarnátok vaníliakrémesen enni.

Előmelegített sütőben kb 180°C-on 20-30 percig sütöm. Tűpróbázzátok, gáz és villanysütőben is működik.


Ha elkészítetek írjátok meg a tapasztalataitokat. :)
Még több növényi receptért kövessetek Facebookon és Instán>




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések