Tesztek, személyes beszámoló készül- Állatkísérlet mentes sminkcuccok

Mielőtt bárki is azt hinné, hogy eltűntem, vagy hanyagolnám a blogot, szeretnék egy kis ízelítőt adni Nektek, hogy min dolgozom mostanság. 


Állatkísérlet mentes termék tesztek

Beszereztem többek között pár új sminkcuccot az állatkísérlet mentes neszesszerembe. Ígértem beszámolót sminktermékekből, így egy részüket személyes tapasztalatok és teszt után mutatom be Nektek.
Van, ami maradt, van amit lecseréltem.

Catrice termékek a középpontban

Kicsit beújítottam a márkától, mert a mellett, hogy állatkísérlet mentes, még drogériás viszonylatban is megfizethető. Rengeteg hasonló termékük van az Essence márkával, hisz a gyártó cég is egy. Míg az Essence a tini korosztályt próbálja megszólítani, küllemben és csomagolásban, a Catrice szerintem a fiatal felnőttekhez szól inkább küllemben. A beltartalomban valószínűleg nagy hasonlóságok vannak azért.

Tesztelek alapozót, púdert, korrektort, szájkontúr ceruzát (valószínűleg szemceruzaként) és szempillaspirált is a márkától.

Essence szemceruza

Szemhéjra tus helyett és vízvonalra is tesztelem ezt a tekerős kis csodát.

Babafürdető, nem csak babáknak

Ha már drogériás termék teszt, gondoltam beválogatok egy tusfürdőnek és samponnak is alkalmas, szép összetevő listával rendelkező terméket. A választottam pedig a Babydream Extra Sensitive Fürdető és Sampon (Rossmann saját márkás babakozmetikuma). Figyelem nem a babakozmetikumokat ajánlom, mert az magában semmit nem jelent, hogy babáknak ajánlják! Ez a termék is kizárólak a szép összetevői miatt került a listába, természetesen a mellett, hogy állatkísérlet mentes. 

Tudjátok mennyire szappan párti vagyok, még a hajam is szappannal mosom, így mondhatnám, hogy egy lépés hátrányból indul nálam ez a termék. Ígérem nem leszek elfogult és a régebbi drogériás tusfürdőimhez és samponjaimhoz viszonyítom majd a tudását, hogy alternatívát mutathassak a nem szappanpárti olvasóimnak is. 
Aki szappan párti, az itt nézelődhet>>>

Termékek minden bőrtípusra

Tervezek még kitérőket egyéb termékekre is, amiben valószínűleg a Krémmánia olvasóinak véleménye lesz majd segítségemre, ahogy a saját kozmetikumaim kiválasztásában is. Értelem szerűen nem vásárolhatok fel mindenféle bőrtípusnak megfelelő kozmetikumot vagy egyszerre 5 alapozót, de próbálom majd szélesíteni a palettát, természetesen csak az állatkísérlet mentes oldalról. Ha van kedvenc terméketek, amit szerintetek érdemes felvenni a teszt listába, írjátok meg kommentben.
Remélem velem tartotok, és ha biztosan nem szeretnétek lemaradni, bal fent iratkozzatok fel rendszeres olvasónak. A kommenteknek és véleményeknek is nagyon örülök, bejelentkezni nem kell hozzá, írjatok nyugodtan.



 Hajmosás témában pedig itt írtam, a kísérlet mentes alternatívákról>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések