Vegán Karácsonyi Szappansütik


Elkészültek a karácsony ihlette, tudatos szappansütik. Az ünnepi hangulat kedvéért, némelyik most kapott egy kis illatot (pedig illatmentes kozmetikum párti vagyok tudjátok). A recept most is vegán, állati- és pálmazsírmentes, természetes összetevőkkel színezett, ahogy azt már megszokhattátok.


Narancsos-Csokis szelet, csoki bonbonnal

Karácsony csoki és narancs nélkül nincs, szerintem ő az idei karácsony nagy kedvence. Nagyon szeretem kávé és holland kakaó kombinációval színezni  szappanokat, mert ránézésre is kellemes, melengető hatást keltenek.

Összetétel: kókuszvaj, olívaolaj, szójaolaj, napraforgóolaj, kakaóvaj, kurkuma, kávéfőzet, kakaópor, cink-oxid, csoki-narancs illat, mica (csillámpala)

Így nézett ki szeletelés előtt. :)
Ez pedig az új szappanpecsétem, így már handmade feliratot is kérhettek a szappanra. <3

Csokis- Mézeskalácsos szelet, Fahéjas kuglóffal

Imádom a mézeskalács fűszerkeverék illatát. Ez a szappan az én személyes kedvencem. A fahéjas kuglófokat előre kiöntöttem kis szilikon formába, hogy ezt a szappant ezzel díszíthessem.

Összetétel: kókuszvaj, olívaolaj, szójaolaj, napraforgóolaj, kakaóvaj, mézeskalács fűszer, kávéfőzet, fahéj, cink-oxid, csoki-vanília illat, mica (csillámpala), szegfűszeg

Szerintem gyönyörű volt egybe és nehéz is volt szépen szeletelni a sok díszítés miatt, de nagyon tetszik a végeredmény.

Havas fenyők, fahéjas bonbonokkal

A fehér, havas tájon elterülő zöld fenyőknél kevés karácsonyibb képet tudok elképzelni, ezért is jutott eszembe ez a cupcake. A hangulat kedvéért fel is díszítettem a fákat egy-egy előre, bonbon formába kiöntött mini szappannal.


Összetétel: kókuszvaj, olívaolaj, szójaolaj, napraforgóolaj, sheavaj, zöld agyag, kókuszreszelék

A kép nem a legjobb, de alul fehér, felül zöld és kókuszpehellyel van megszórva. A díszítés fahéjas-mézeskalácsos: szív, bonbon vagy kuglóf.

Mini Szappantorták 6 szelet/ 13cm 

Csillámporral megszórt, habos kis csodák ezek. Nagyon szeretem díszíteni ezt a formát, mert elég pici ahhoz, hogy jól mutasson egészben.

Összetétel: kókuszvaj, olívaolaj, szójaolaj, napraforgóolaj, plusz az extrákat egyesével odaírom, hogy tudjátok mivel színezem, stb...

Bounty (csoki-kókusz)/ extrák: kakaóvaj, kakaópor, cink-oxid, kókuszreszelék, mica

Havas erdő (menta-kókusz)/ extrák: sheavaj, zöld agyag, cink-oxid, kókuszreszelék, mente illó, kókusz illat (bár ez nem érződik végül és meg is fogja a masszát, így nem ajánlom annyira ezt az illatot)

Kávé- Kókuszhabbal/ extrák: kakaóvaj, kávéfőzet, kakaó, kávébab, cink-oxid

Csoki- Menta/ extrák: kakaóvaj, zöld agyag, menta illó, kakaópor, mica

Fagyos lepke minitorta

Összetétel: kókuszvaj, olívaolaj, szójaolaj, napraforgóolaj, sheavaj, menta, zöldagyag


Sheavajas habcsókok 

A habcsók sokak számára elengedhetetlen karácsonyi kellék és bár létezik vegán változata (aqafaba), de én valamiért sosem voltam oda az ízéért, látványra már annál inkább gyönyörködtet. Annyira klassz, kézreálló ez a forma, csak csomagolni nehéz. Ezért miután pecsételtem a hátuljukat és kaptak egy kis csillámot, fényes organza zsákokba bújtattam őket.

Összetétel: kókuszvaj, olívaolaj, szójaolaj, napraforgóolaj, sheavaj

Zöld habcsók: menta, zöldagyag

Rózsaszín: rózsaszín agyag, azorubin, csillám

A barna fahájas-mézeskalácsos. Itt még csomagolásra várnak. :)

Havas Rózsakert (damaszkuszi rózsával)

A rózsakert szappan nálam mindig aktuális. Nagyon szeretem ezt a természetes rózsaszín-fehér kombinációt. Fehéríteni cink-oxiddal vagy titánnal tudjátok, amitől gyönyörű glicerin folyós lesz általában; szerintem ehhez a szappanhoz, kifejezetten illik.

Összetétel: kókuszvaj, olívaolaj, napraforgóolaj, szójaolaj, sheavaj, rózsaszín agyag, cink-oxid

Ha kérdésestek van, akkor ide írhattok>>> freedomprincess22@gmail.com

Ha szeretnétek karácsonyi szappant nyerni, akkor pedig gyertek játszani Facebookra>>> Tudatos Nagyvárosi Lány
Írjátok meg, Nektek melyik a kedvenc karácsonyi szappansütitek és nyerjétek meg>>>

Kellemes karácsonyi készülődést kívánok.
Rita




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések