Szódabikarbóna fűzért készítünk

Sajnálom, hogy eltűntem, mikor beígértem, hogy készülünk a karácsonyra, klassz DIY projektekkel. Közbejött egy Angliai út, és nem tudtam megmutatni, az elkészült alkotásokat. De ne aggódjatok, csak olyat mutatok, ami karácsonyig még bőven belefér, sőt utána is hasznos.


Holnap ezt a klassz, olcsó, szódabikarbóna dísz, fűzért mutatom meg Nektek közelebbről. Saját tapasztalatokkal, valós buktatókkal, mert tudom, rengeteg helyen van recept hozzá, és pofon egyszerű elvileg. De azért jobb ha felkészülsz.


Én a nehézségek után, azért eléggé megkedveltem a látványát, és direkt úgy alkottam, hogy az ünnepek után is díszíthesse a szobát, mint téli dekoráció. Ti akár a fára is akasztgathatjátok az elkészült díszeket.

Ha szeretnétek értesülni az új bejegyzésről, receptről, akkor iratkozzatok fel "rendszeres olvasónak" az oldalon bal fent. Kommentelni természetesen, még mindig bejelentkezés nélkül is lehet. ;)

Itt találjátok a receptet>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések