Inspirációk egy különlegesen hosszú napra

Tudjátok mit ünnepelünk ma? Ma bizony az év leghosszabb napja kezdődött meg, így tippekkel készültem, hogy töltsd meg tartalommal. Már kimondani is csodálatos, hogy ma megkezdődött a nyár, hisz ez a nap a nyári napforduló, tehát a csillagászati nyár első napja.


Summer Inspiration

Egy kis inspiráló útravalóval szeretném indítani az év legfantasztikusabb évszakát itt a TudatosMetropolitán, így összegyűjtöttem pár képet, ami remélem Titeket is nyári hangulatba hoz. Útravalónak még annyit tennék hozzá, hogy legyetek nyitottak az újra. Legyetek befogadók és közösségiek, hisz erről szól a nyár. Menjetek ki a házból, üljetek ki, üljetek össze, találkozzatok.






Ami még nagyon fontos, hogy táplálkozzatok könnyebben és tisztábban. Tudjátok, hogy a vegán életmód  és táplálkozás szívügyem, és nem is tudok jobb alkalmat elképzelni, hogy kipróbáljátok ezt az utat. A friss növényi alapanyagok feltöltenek energiával, a napsugarak pedig meghozzák az életkedvet. Itt az alkalom, hogy levetkőzd az előítéleteidet és kipróbálj valami sokkal tisztábbat, értékesebbet, energizálóbbat. Egyetek minél gyakrabban nyersen is és figyeljétek a belső változást, mert meglátjátok még a gondolkodásotok is pozitívabb lesz.










Programok az év leghosszabb napjára

Ezennel szeretnék elindítani egy új sorozatot itt a blogon #BudapestIngyen címmel, ahol hétről-hétre beszámolok Nektek olyan ingyenes programokról, helyekről, eseményekről, melyekre szerintem érdemes ellátogatni a fővárosban. 

Kövessétek a BudapestIngyen táblát Pinteresten, hogy mindig képben legyetek>>>

A mai napra egy fantasztikus ingyenes, nyárindító programot hoztam Nektek. Jógafesztivál lesz a Margitszigeten, amire nem csak jógaimádóknak érdemes kilátogatni, hisz egy ilyen esemény nem a profizmusról, sokkal inkább a közösségi élményről szól. Biztos vagyok benne, hogy pozitív nyárindításban lesz részetek, ha kilátogattok. A programok 9-19 óráig tartanak a Hold udvar melletti nagy réten.


Ha beleszerettek a jóga gyakorlásba, akkor pedig jó szívvel ajánlom a Margitszigeti Joga facebook csoportját, ahol értesülhettek a hétről-hétre megtartott közös jóga gyakorlások időpontjáról. Én már kipróbáltam, és nagyon élveztem, csatlakozzatok bátran.


Remélem tetszett ez a kis nyárindító összeállítás és örültök majd a tudatos sütiszappanok és vegán receptek mellett az inspiráló programok sorozatnak is. A bejegyzés képeit a pinterestről válogattam, így ha kíváncsiak vagytok egy-egy receptre, megtaláljátok a forrást, a vegán receptek pinterest táblámon, amit ide kattintva nézhettek meg.

Ha tetszett a bejegyzés iratkozzatok fel rendszeres olvasónak, vagy írjátok meg a véleményetek kommentben.

Emlékezetes nyarat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések