Vintage Nyaklánc DIY

Imádom az egyedi ékszereket, így miért ne készítenék néha magamnak? Annyi klassz dolgot lehet alkotni és persze az ajándék is tökéletesen személyre szabható. Ki tudja, talán még a hobbinkká is válik egy DIY ötlet végül.
Vintage hangulat

Nagyon divatos most a vintage stílus és, hogy a szívemhez is közel áll ez a hangulat már csak hab a tortán. Ezért is készítettem tavaly karácsonyra üveglencsés nyakláncokat, rizspapírból kivágott mintákkal.


Hozzávalók

Azért is teszem fel már most ezt a DIY-t a blogra, mert be kell szerezni hozzá, a neked tetsző medálokat és ha szeretnél hozzá üveglencsét, akkor azokat is. Hobby boltban mindent megtalálsz, ott láncot is vágathatsz hozzá, de ha nem szerzed be időben ezeket a medálokat hamar elkapkodják ünnepek környékén. Nyomtathatsz mintákat, képeket, vagy vághatsz ki újságból is, bármilyen papír megteszi. Ragasztóból sincs szükség különleges darabra, hisz egy egyszerű oldószeres ragasztó, tökéletesen megfelel a célnak. Én egyéb kis díszeket, masnikat is tettem a láncokra, ehhez a színben passzoló szerelőpálca és egy kis méretű harapófogó szükséges, a hajlításhoz.
Én női alakokat és órákat választottam.
Elkészítés


Először vágjátok ki a mintákat. Az üveglencse segítségével könnyen körberajzolhatjátok, így már gyerekjáték pontosan méretre vágni. Ragasztózzátok be a medál belsejét, majd helyezzétek rá a papírmintát és egy ecset segítségével egyengessétek el. Ha kész és tetszik, nyomjátok tele ragasztóval a peremig a medál belsejét és erősen, egy mozdulattal nyomjátok rá az üveglencsét, úgy, hogy minden levegő kijöjjön alóla. Fél perc nyomás után töröljétek le a felesleges ragasztót. Tegyétek láncra, a láncot díszítsétek a szerelőpálca segítségével tetszés szerint és már kész is az egyedi stílusú és hangulatú, személyre szabott ékszer.

Rengeteg mintát találsz az interneten
Nyomtassátok ki, ha tetszik. ;)

Medálból is több stílus közül választhatsz



Inspirációk

Sajnos az én elkészült nyakláncaimról nincs közös fotó és mivel elajándékoztam őket, már nem is tudok készíteni mindről. Ezért összegyűjtöttem Nektek pár inspiráló fotót, mert ezzel a módszerrel, nagyon könnyen készíthettek szép, személyes ékszereket.
Ezt az egyet tudom megmutatni, a saját készítésűek közül.
Épp ma viseltem.








Ti szoktatok saját készítésű dolgokat alkotni? 

Kommenteljetek nyugodtan, regisztrálni nem kell hozzá. Ha nem akartok lemaradni a többi DIY tippről, iratkozzatok fel rendszeres olvasónak az oldalsávon fent.


Ha tetszett a bejegyzés, kövess valamelyik csatornán. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések