Vintage képkeret DIY

Átalakítani, újrahasznosítani szuper dolog ezt nem kell ragozni. A vegán életmódnak nem csak az állat-, de a környezetvédelem is szerves része, ami nem áll meg a szelektív szemétgyűjtésnél. Én olyan lány vagyok aki nem nagyon dob ki semmit, ha eltörik megragasztom vagy elteszem, hogy később még jó lesz, mert utálok pazarolni. Ezeket a holmikat számon tartom, nem csak szemétként őrzöm meg. Ilyen volt ez a bugyirózsaszín képtartó is, ami már sehogy nem illett a lakásba, meg a vintage mániámba, ezért ma ennek az átalakulását mutatom meg.


Amire szükséged lesz:

- régi képkeret
- fehér és fekete akrilfesték
- teamécses
- ecset

Por-, és zsírtalanítsátok a régi képkeretet.
Találjátok ki milyenre szeretnétek.

Fessétek át kétszer fehérre az alapot.
Tegyetek egy nagyon kevés feketét az ecsetre és mindenfelé nyomkodjátok az ecsetet a felületen, hogy kopottas kinézete legyen. Minimális feketével dolgozzatok!
Tegyetek a keretbe képet, vagy amit szeretnétek. Én egy újrahasznosított selyempapírt tettem most bele, amibe korábban virágot kaptam. 
Ha a keret teljesen megszáradt a teamécsessel viaszozzátok be, úgy hogy rányomva húzkodjátok a felületen. Ettől sokkal érdekesebb vitage hatást kap élőben.
Én végül felragasztottam rá, két kis kalitka formájú fa díszt, amit 50Ft-ért vettem a Westend hobbiboltban. Így már szívesen teszem ki a lakásba ezt a régi képkeretet, most a felújított Singer varrógép asztalunkon áll a feldíszített virágos kalitka mellett. Ha azokra is kíváncsiak vagytok itt megnézhetitek>>>



Ha tetszett az újrahasznosítás iratkozzatok fel és csatlakozz facebookon, hogy együtt legyünk napról-napra tudatosabbak>>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések