Ékszertartó DIY maradékból

Előszedtem a dobozból a bizsu ékszereimet, mivel nyáron fémtetoválás lázban égtem és ők mellőzve vártak egy cipős dobozban. Úgy döntöttem, most új helyet kapnak, így csináltam nekik egy csipkés, vintage ékszertartót. Mivel házfelújítási maradékokból, már elég sok mindent készítettünk, így nem újdonság, hogy a szigetelésből megmaradt vastag hungarocellt használtam, de ennél vékonyabb is megteszi.

Ékszertartó DIY

-egy nagy tányér segítségével, kivágtam egy kör alapot a hungarollből
- egy régi rugalmas csipke felsőt  (már szakadt volt), feszítettem rá, ami magától rajt is maradt, az eldolgozatlan szélekbe tapadva
- a biztonság kedvéért hátul kis gombostűkkel rögzítettem

A fülbevalók könnyen a hungarocellbe nyomhatók, vagy a csipkébe akaszthatók. Ha nyakláncot is akasztanátok rá, azt könnyen megtehetitek, ha gombostűket nyomtok az alapba. 


Rengeteg kézműves ékszerem van. Imádom a horgolt, fűzött és mindenféle kézzel készült ékszert. A bizsuk többsége pedig a Bijou Brigitte-ből van. Szeretek itt vásárolni, mert megjavítják és kicserélik az ékszereket, ha kiesik egy kő, vagy bármilyen más probléma lenne velük. Ti szeretitek ezt a boltot?
Már ki is néztem a következő must have darabot tőlük>>>

Ti hol tartjátok az ékszereiteket? Tetszett ez a tudatos, újrahasznosítós DIY?


Ha tetszett lájkoljátok. <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések