Mozaik DIY Felújítási Maradékból

Imádom a csináld magad projekteket, így engem nem nehéz rávenni az alkotásra, főleg, ha ezzel újra hasznosíthatok valamit. Csempéztek nálunk, így most megmutatom én mit készítettem a maradék csempék, ragasztó és fuga segítségével. Ezek után pedig mutatok még pár klassz tippet, hogy kedvedre válogathass magadnak tudatos projektet,a csempézés maradványaiból.

Így készítettem, mozaikos kerti bútort>>>

Mozaik Kerti Bútor

A fa rönkök nálunk adottak voltak, így csak gyökérkefével megtisztítottam a felületet, majd kezdődhetett is a móka. Kiválogattam a megmaradt csempéket, majd egy törölközőbe csavarva, kalapáccsal összetörtem őket. Mindenképp takard le, nehogy felpattanjon törés közben. Ez után nyomtam a maradék csemperagasztóból a kiválasztott mozaik darabkára, majd a helyére illesztettem.


Ha megszáradt a megmaradt fugát keverd ki egy kis vízzel, hogy sűrű masszát kapj és egy spaklival kend ki a réseket. Ha kicsit száradt egy nedves szivaccsal töröld le a felesleges fugát és teljes száradás után, már élvezheted is a munkád gyümölcsét. Nagyon egyszerű és még környezet barát megoldás is, hisz a maradék anyagok csak beszáradnának vagy a kukába kerülnének a felújítás után.

Gyönyörű, mozaik tálca. Pineld későbbre>>>



Ha nincs csempe, más apró tárgyak is megteszik.






Ha tetszett a DIY, iratkozzatok fel rendszeres olvasónak az oldalsávon. Ha kérdésetek van, kommentben nyugodtan feltehetitek. Ti kipróbáljátok ezt az egyszerű, mutatós módszert?

Ha tetszett a bejegyzés, kövess valamelyik csatornán. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

További bejegyzések